BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 3, 2010

Komandog Israel Serang Kapal Bantuan Kemanusiaan


Dunia digemparkan dengan serangan komanda Irael keatas kapal bantuan kemanusiaan kepada Palestin

Israel ni memang cilakak sikit, aku pun pelik, seluruh dunia takut dengan mereka. Harap-harap kali ni masyarakat dunia (PBB) buka la mata sikit tentang kekejaman mereka ni.

Hari ni aku beli 2 biji bantal. Dah beberapa minggu aku tdo tak berbantal, sakit2 tengkuk aku, hampeh tol. Mulai malam ni, tidurku akan ditemani 2 bantal ni. I love you my bantals.

Kat sebelah rumah aku ada anjing, nama dia Bobby (aku pn x pasti ejaannye). Anjing ni mmg hampeh, bila kami balik naik keta, dia senyap aje, bila aku jalan kaki, dia menyalak-nyalak, mcm aku ni pencuri. Mmg dasar son of a bitch betul la..

Kat sini ada 2 makanan yang spesel, 1 ialah nasi lemak rendang dan 1 lagi cendol pulut. Memang best, klu de masa datang la sini. Tapi kedua-duanya tak boleh dibeli pada masa yang sama sebab... hehehe...

Akhir sekali, rumah aku dah ada streamyx, hahahaha... 4mps, hahahaha... jangan jeles :P